KLARE IGJEN: Mortemmania har ett mål; nemlig å skremme folk! Her var gjengen som var i ilden i 2019, da Mortemmania sist bygde spøkelseshus i Rådhuskinoen på Flisa.
Har du abonnment? Prøv å logge ut og inn igjen. Dersom du fremdeles får denne meldingen, kontakt kundeservice på
post@isolor.no.
For å lese nettavisa på denne enheten, må den bli lagt til aktive enheter på min side. Trykk på «administrer aktive enheter» for å legge til
denne enheten som aktiv.