Tagyourshoes på Flisa har nylig lansert sin vår- og sommerkolleksjon. Det er definitivt sko bedriften er best kjent for, men nå satses det også på sekker, vesker og lommebøker. Staben er også noe utvidet.
I vinterkolleksjonen 2018/2019 inkluderte Tagyourshoes på Flisa vesker og lommebøker i tillegg til sko. Det ble tatt svært godt i mot av kundene, og derfor er vesker og lommebøker fortsatt med når Tagyourshoes lanserer vår- og sommerkolleksjonen. Nå introduserer de også de første sekkene. Med det har bedriften flere bein å stå på enn noen gang.
Tagyourshoes sin sjette sommerkolleksjon siden oppstarten i 2013 har noe for enhver smak. Luisa Arango forteller at hun har latt seg inspirere av tilbakemeldinger fra sine kunder.
– Jeg vil at hvert enkelt skopar skal kunne være et du føler du mangler i hverdagen. Gode og komfortable sko, som på hver sin måte er prikken over i-en i hvert antrekk, sier Luisa.
Luisa er gründeren som startet og driver Tagyourshoes. Med seg på laget har hun også Ingvild Liseth som startet for et års tid siden. Nå har også Pia la Cour Sollien begynte å jobbe i bedriften.
– Vi startet Tagyourshoes med visjon om å være en innovativ arbeidsplass, hvor de som jobber med oss kan forme sitt egen arbeid ut fra hva de brenner for. Profesjonelt sett for meg er det også en enorm forskjell fra å være alene, til nå å jobbe med Pia og Ingvild. Jeg elsker det, sier Arango.
Delvis resirkulert materiale
I stil med Tagyourshes «limited edition konsept» har Luisa i år en helt spesiell nyhet. Klassiske og unike vesker og sekker i vegansk skinn, et materiale som er delvis resirkulert. Denne serien heter «Women on a mission» fordi de skal være til inspirasjon for kvinner i sine hverdagslige oppdrag, det være seg karrière, familie, barn for å nevne noe. Ofte er dette uten særlig erkjennelse fra omverdenen, det ønsker Luisa å gi dem med veskene!
– Våre første vesker våre ble godt mottatt, og vi håper at de helt nye sekkene våre også blir lagt merke til, forteller Luisa.
Sosiale medier ble brukt i designprosessen til å utvikle modeller som skulle lages, basert på folkets meninger. På mange måter ble kundene selv designerne!
– For en liten bedrift som oss er, lokal støtte, nettsalg og sosiale medier selve bærebjelkene for utvikling. Vi vokser med hvert eneste like, hver eneste deling og hver eneste anbefaling fra våre livsviktige ambassadører som er alle våre kunder, sier Arango.
