iSolør.no
1 minutt lesetid

NM i «Skolebrød-spising»

Obs! Artikkelen er mer enn ett år gammel.

Den 28. april arrangerer Ivar The Cakemarker NM i skolebrød-spising. Konkurransen er en av aktivitetene under vårfesten.

Skolebrød-spise konkurransen er for alle i alle aldre. Konkurransen holder sted på hovedscena utenfor Flisa Stormarked.

– Jeg har tidligere arrangert cup-cake spise konkurranse, men aldri spisekonkurranse med skolebrød. Det siste året har det gått mye skolebrød, sier Ivar Bakke.

Konkurransen går ut på at den som klarer å spise flest skolebrød i løpet av tre minutter har vunnet. Vinneren får et gavekort på 50 skolebrød og en pokal. 

– Det er maks 10 personer som kan delta på konkurransen, og påmelding skjer på telefon eller melding til meg, 947 82 723. Dette må skje innen 24. april, sier Bakke.