• FORNØYD: Per-Otto Sletten var glad for at nærmere 80 ble med på båtturen i Oslofjorden onsdag.

Én gang i året inviterer Flisa Media AS og datterselskapene alle ansatte og gode kunder med på et sosialt arrangement. I år leide de en båt i Oslofjorden, og ute på fjorden spilte Spelloppmaker opp på dekk.

Av datterselskapene er det kanskje Flisa Trykkeri som er det mest kjente, men i konsernet inngår også Spire web & design, Eggen grafiske, Krem, Miljøfrakt og Kvisle utviklingspark.

- Fordelt på de ulike selskapene er det 46 ansatte. Alle kunne ikke være med, men med kunder og alt var vi snaut 80 personer ombord, sier Per-Otto Sletten.

Vil treffe kundene der de er

Bakgrunnen for arrangementet er at selskapet ønsker å treffe kundene sine på en litt annen arena, og ettersom de fleste holder til i Oslo-regionen var det naturlig å ha kundearrangementet der.

- Vi har hatt aktiviteter på Flisa også, men ser at det er enklere å få med mange da vi legger arrangementet til Oslo, sier Sletten.

Kundene så ut til å sette pris på opplegget onsdag, og det var servering av ferske reker i forkant av konserten med Spelloppmaker.

- Dette er viktig for oss, og jeg tror vi har igjen for å gi noe tilbake til kundene. Spesielt morsomt var det med Spelloppmaker som sto i baugen og spilte og sang på solung. Det er stas for en Solør-bedrift, sier Sletten.

Spelloppmaker hadde for anledningen verdenslansering på deres nye låt som handler om nettopp Flisa Media. Denne vil bli gjort tilgjengelig via Spotify om ikke lenge.