Kirkenær Handelsstandsforening har i dag inngått ny medieavtale med Solør Media og HedmarksRadioene, som utgjør SolørRadioen, iSolør.no og SolørMagasinet. 

- Vi er veldig glade for at vi har fått på plass denne avtalen. Den betyr at Sankthans kan nå enda bredere ut til folk, gjennom både radio, nett og papir, sier Heidi Fredriksen, Stein Amundsen og Marit Holtmoen, i Kirkenær Handelsstandsforening. 

Sammen håper man å kunne løfte Sankthans på Kirkenær, enda høyere

BIDRAR ØKONOMISK

Avtalen betyr i praksis at SolørRadioen, iSolør.no og SolørMagasinet blir foretrukne annonsekanaler for medlemmene i handelsstanden. I tillegg skal Solør Media og HedmarksRadioene bidra til arrangementet, med økonomisk støtte.

- For oss er det viktig å bidra med vårt til at Sankthans på Kirkenær blir så bra som mulig. I tillegg til å støtte arrangementet økonomisk, vil alle våre medier ha fyldig dekning av Sankthans. Både før og under arrangementet, forklarer daglig leder, Bjørn-Martin Brandett, i Solør Media og HedmarksRadioene.